need YOUR feedback for this!
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    Tech Wizard
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    25

    Default need YOUR feedback for this!

    Hey people!
    I need feedback for a fresh produced track

    Any kind of feedback is very welcome!

    thx!

  2. #2
    Tech Wizard
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    25

    Default

    ok...i need just 1 feedback

  3. #3
    Tech Convert
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    13

    Default

    Bro it seems like people here rarely respond to anything. They just post their shit and leave.



    Spread the good karma by listening and commenting on someone elses mix/track before you post one.

  4. #4
    Tech Wizard
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    25

    Default

    seems like that yeah. thx for the advice!
    cheers!

  5. #5
    Tech Guru
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    KY, USA
    Posts
    648

    Default

    Nah, I think people on the forum are more reluctant to give negative feedback.

  6. #6
    Tech Wizard
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    25

    Default

    ok. hmm.. so you think all the people out there didnt gave feedback because it's so negative?

    who cares...!! come on people...say my track is crap!!! i want to hear it!

    seriosly...even negativ feedback is very important...especially technical feedback.

  7. #7
    DJTT Infectious Moderator photojojo's Avatar
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Sherman, TX
    Posts
    13,939

    Default

    Over all it's not a bad track, it's just there's not a whole crap ton of producers on here so you won't get much advise on what to change. The break at 2:06 needs to trail off just a little longer I think. I don't really like the yell at 4:35. Don't necessarily need to get rid of it, just change it up a little. Seems a little busy after that point to.
    Chris Jennings FHP

    Podcast - Soundcloud - Mixcloud - Beatport Charts - x

  8. #8
    Tech Wizard
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    25

    Default

    thanks a lot photojojo. exactly that kind of feedback what I need!

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •