flosstradamus caught faking it!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 10 of 36
  1. #1
    Tech Mentor
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Lexington, KY
    Posts
    168

    Default flosstradamus caught faking it!

    Fail...



  2. #2
    Tech Guru Otacon's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Mississippi
    Posts
    1,435

    Default

    wow that kinda sucks, really dig floss.
    If you don't have haters, you're not doing it right

  3. #3
    Tech Mentor
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    Lexington, KY
    Posts
    168

    Default

    And then this comes around too..


    http://www.factmag.com/2012/10/09/du...only-sampling/

    Is this how to get ahead these days? lol

  4. #4
    Tech Guru Otacon's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Mississippi
    Posts
    1,435

    Default

    Damn, yeah I can see how that's going alittle too far....but deff gonna download it because I kinda like some hardstyle and love some Floss.
    If you don't have haters, you're not doing it right

  5. #5

  6. #6
    Tech Guru MyUsername's Avatar
    Join Date
    Nov 2011
    Location
    Belgium
    Posts
    1,139

    Default

    awww man

  7. #7
    Über Tech Guru Ed Paris's Avatar
    Join Date
    Jun 2008
    Location
    l.e. city / germany
    Posts
    3,969

    Default

    what the fuck?
    I'm just a girl, standing in front of a boy, asking him to love her.
    FB/Ed Paris
    MC/Ed Paris
    FB/Wallach
    SC/Wallach

  8. #8
    Tech Guru
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    714

    Default

    lol, i feel like half the ppl there didn't even know what was going on, and he just plays it off like its still all good.

    Couldn't understand what he was screaming through the mic

  9. #9
    Tech Convert
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Florida
    Posts
    8

    Default

    Quote Originally Posted by dj sterilize View Post
    And then this comes around too..


    http://www.factmag.com/2012/10/09/du...only-sampling/

    Is this how to get ahead these days? lol

    Is anyone seriously bummed about this? I always thought the synth work on the Total Recall EP was way too good sounding but I didn't think they'd lift entire portions of songs like that.

  10. #10
    Tech Guru Otacon's Avatar
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Mississippi
    Posts
    1,435

    Default

    Quote Originally Posted by niccogan View Post
    Is anyone seriously bummed about this? I always thought the synth work on the Total Recall EP was way too good sounding but I didn't think they'd lift entire portions of songs like that.
    yeah im pretty bummed about it. This thread as a whole has me pretty bummed because i've been big into floss as of late. They just over stepped their boundaries alittle, no reason to go hating them or anything
    If you don't have haters, you're not doing it right

Page 1 of 4 1234 LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •