I knew Richie Hawtin had fallen far from his routes- didn't realize it was this bad..
Page 1 of 8 12345 ... LastLast
Results 1 to 10 of 72
  1. #1
    RGAS Guru Xonetacular's Avatar
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    South Florida
    Posts
    4,027

    Default I knew Richie Hawtin had fallen far from his roots- didn't realize it was this bad..

    lol



    edit: roots
    Last edited by Xonetacular; 08-14-2013 at 10:10 PM.


  2. #2

    Default

    such garbage. at least play some respectable trap.

  3. #3
    Tech Guru geminimech's Avatar
    Join Date
    Oct 2011
    Location
    Stafford, VA
    Posts
    645

    Default

    Urrehbahty luvs dem sum Twooch.
    Cheers!
    | 13" rMBP | KORG ZERO4 | NOVATION TWITCH | 2 X CDJ-200 | KONTROL X1 |

  4. #4
    Tech Guru diezdiazgiant's Avatar
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    805

    Default

    boohoo

  5. #5

    Default

    Hahaha, sweet. Maybe he had a good read on the crowd.
    2 x CDJ 850 | Kontrol S4 | A&H Xone XD-53's | A&H Xone K2 | Kontrol X1 | Kontrol F1 | DJM 900nxs

  6. #6
    Tech Guru
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    994

    Default

    Guys getting paid a ton to do his job, crowd looks like they will absolute love Nicki Minaj's Beez in the Trap.

    Doesn't play it because some people on a forum will bitch at him for not being true to his roots.


    Come on guys, you don't get paid to do what you want, you get paid to do what they want, we all know this.
    Kontrol S4Senn HD 25-1Kontrol F1

  7. #7
    Tech Guru 031999's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    NYC, NY, USA
    Posts
    1,339

    Default

    yeah but the only reason Ritchie is getting paid, and became famous in the first place is for playing good music. Just because your famous doesn't give you the right to start dropping shit music into your sets.

  8. #8
    Tech Guru
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    994

    Default

    Shit in your opinion. Some people go mental for the weirdest songs. Richie Hawtin might really like it, who are we to say he doesn't? Maybe some hot babes is saying "Play my song and I'll give you the password to my tumblr account", ya know?
    Kontrol S4Senn HD 25-1Kontrol F1

  9. #9
    Tech Guru 031999's Avatar
    Join Date
    Sep 2011
    Location
    NYC, NY, USA
    Posts
    1,339

    Default

    Quote Originally Posted by Sambo View Post
    Shit in your opinion. Some people go mental for the weirdest songs. Richie Hawtin might really like it, who are we to say he doesn't? Maybe some hot babes is saying "Play my song and I'll give you the password to my tumblr account", ya know?
    hmmm yeah thats fair...

  10. #10
    Tech Guru Kwal's Avatar
    Join Date
    May 2013
    Location
    Chicago
    Posts
    3,066

    Default

    Quote Originally Posted by Sambo View Post
    Guys getting paid a ton to do his job, crowd looks like they will absolute love Nicki Minaj's Beez in the Trap.

    Doesn't play it because some people on a forum will bitch at him for not being true to his roots.


    Come on guys, you don't get paid to do what you want, you get paid to do what they want, we all know this.
    Maybe in local bars, I doubt anyone goes to a Ritchie Hawtin show to hear Nicki Minaj lol... Next time he's near you go pay the money to see him live and I hope he just plays shit like this for 2 hours, come back and tell me how happy you are that he played it for you.

Page 1 of 8 12345 ... LastLast

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •