It has been a little while since i visited this forum but i have a question for some of the dutch people over here so i’ll continue in Dutch if that’s in accordance with the forum rules.
Hey ik vroeg me af of er wat DJ’s in de buurt waren van Haarlem die zin hadden om de 25ste te draaien, ervaring of naam maken niks uit het gaat puur om skils. Het zullen ongeveer 250 mensen zijn. Ik mik hier vooral op de jonge DJ’s aangezien het niet echt om het geld te doen is maar vooral een beetje voor de lol. Ben zelf 17.
I might be interested, what kind of music will be played there? Logistics might be a slight issue for me, living on the other side of the country and all but that can be worked out.
Ja ik zal ff kijken maar het is idd vooral ff gezellig. Ik vind je muziek persoonlijk prima maar zal het ff overleggen, ik laat nog van me weten. (p.s. de reiskosten worden vanzelfsprekend in ieder geval gedekt maar nogmaals een echte vetpot zal het niet zijn)
haha ik prefereer deep house ook maarja, het verhaal is een beetje dat de organisatoren ons (mij en een vriend) wilde huren voor 5 uur (en nog eens een miezer bedrag)! Dus nu kijken we ff of we zelf ff wat mensen er bij kunnen krijgen want 5 uur houd ik nooit vol
Ik ben niet zo actief met posten hier, lees wel veel mee op dit forum. Ik heb ook interesse, draai ergens tussen funk, house, beetje disco en techno.. Moet ook echt mijn soundcloud weer eens updaten. Woon trouwens in Delft..
Hey gasten sorry voor de late reactie, kreeg geen mailtjes meer van dit topic dus ging er van uit dat er niks gepost was, ik ga ff kijken wat ik kan betekenen en een Nederlandse DJTT meeting klinkt goed! Ookal zal dat helaas de 25ste niet mogelijk zijn
ik ben eigenlijk ook wel geintereseerd! ben 18 jaar en draai gewoon normale house en melbourne bounce, mocht er nog een eventje zijn waar je iemand voor zoekt kom ik graag keertje als je wil kan ik wel een mixje naar je toe sturen!
Hey gasten nogmaals bedankt voor al jullie reacties maar helaas zal dit event niet doorgaan, een of ander luie zak is vergeten het een en ander te regelen en nu kan/mag het feest niet doorgaan. Wel handige tread voor toekomstige events, ik neem aan dat ik jullie gewoon allemaal via PM kan contacteren?